مقالات آرشیو خبر ها
بارتزالی ، مدافعی که شاید زیاد مورد توجه نیست !

بارتزالی ، مدافعی که شاید زیاد مورد توجه نیست !

آندره آ بارتزالی جزء آن دسته از مدافعین است که در پست خود بسیار خوب و فوق العاده عمل می کند و همیشه جز بهترین های یوونتوس است. بازیکنی با تجربه که با بازی ساده اما موثر تیمش را در بسته نگه داشتن دروازه بسیار کمک می می کند و نظم و استحکام زیادی به خط دفاعی بیانکونری می دهد .

بازی مدافع 34 ساله یووه و تیم ملی ایتالیا اما تنها در فاز دفاعی برای تیمش موثر نیست و طبق تحلیلی که " توتواسپورت " داشته است بارتزالی در حملات یووه و گل های این تیم هم بسیار تاثیر داشته است .

اگه در مورد سریع ترین بازیکنای یووه صحبت کنیم ، ذهن بازیکن های یووه به سمت خوان کوادرادو و بعد از آن الکس ساندرو و یا آلوارو موراتا و پائولو دیبالا که در کورس گذاشتن با مدافع ها می توانند کُشنده باشند می رود.

اگر می خواهید سر این موضوع شرط بندی کنید مواظب باشید که پولتان را هدر ندهید و بازی یووه - کارپی که بارتزالی استارتی به سرعت 35.6 کیلومتر بر ساعت زد را ببینید !

بعد از 17 هفته از شروع رقابت ها ، استارت آندره ها بهترین بین همه ی بازیکنا بوده و به دنبال او کلودیو مارکیزیو و آلوارو موراتا در رده های بعدی قرار می گیرند .

علی رغم بیش از 34 سال سن ، این سرعت برای بارتزالی فوق العاده است. البته نمی تواند به سرعت یوسین بولت باشد ! قهرمان جاماکیایی در دو ی 100 متر به پیک سرعت 44 کیلومتر بر ساعت رسیده ، اما خب در 20 متری ابتدایی آندره آ می تواند با بولت مساوی باشد، زیرا آن موقع سرعتش به 35 کیلومتر بر ساعت می رسد .

سرعت بارتزالی از بونوچی و کیلینی بیشتر است و این باعث می شود که بتواند قبل از حریف به توپ برسد و به لطف زمان بندی بی نقصش همیشه زود به توپ می رسد. او پاس های بلند دقیقی می فرستد، در نبردهای تن به تن پیروز است ، تکل های فوق العاده ای می زند.

بارتزالی حالا به بالاترین سطح فوتبالش رسیده ، جایی که حتی وقتی همراه ایتالیا قهرمان جهان شد هم به آن نرسیده بود. به نظر نمی رسد سن توانسته باشد بر روی فیزیک و یا عملکرد آندره آ‌ تاثیر بگذارد .

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: